תפריט
עמוד הבית » פחד טיסה ושמיים פתוחים

פחד טיסה ושמיים פתוחים


עשרות אלפי אנשים נדרשים מידי יום לטוס למטרות עסקים , חופשות או לבקר חברים ומשפחה. אך לא כולם נהנים מחווית הטיסה הקרבה ובאה. לחלקם יש חרדות זמן רב לפני הטיסה וחלקם מתמודדים עם חרדות ממש ביום הטיסה.

החדשות הטובות הן  שעל פחד  טיסה ניתן להתגבר! מעוניינים בפרטים נוספים ?  הירשמו בטופס ההרשמה כאן וקברניט מיקי כ”ץ יחזור אליכם עם כל הפרטים.

מדיניות השמיים הפתוחים הונהגה בישראל לפני כחמש שנים בהדרגה עד לביצוע מלא. כיום כל חברת תעופה החפצה לטוס לישראל רשאית לטוס לישראל  ללא הגבלת תדירות. מאז חתימת ההסכם חלה עלייה של מעל 50%  בטיסות היוצאות לישראל. ניתן לציין כניסה של חברות חדשות , חברות לאו קוסט אשר מבצעות טיסות ליעדים אטרקטיביים באירופה. מדובר על חברות כמו : וויז אייר ההונגרית, rynair,  איזי ג’ט וחברות סדירות שהחלו לטוס לישראל לקווים שהיו בעבר בבלעדיות של אל כל כמו קתאי פסיפיק בקו להונג קונג ואייר אינדיה בקו לניו דלהי ובקרוב גם למומבאי.

במקביל לכמות הטיסות חלה עלייה בכמות הטסים וכתוצאה מכך גם חלה עלייה בכמות האנשים המרגישים לא נוח לפני טיסה, חרדים ואף פוחדים לטוס. סמינר טיסה ללא פחד בהנחיית מיקי כ”ץ  עוזר מאז 1995 למאות נוסעים פוטנציאליים להתגבר על פחד טיסה בעזרת התוכנית הייחודית והמקורית אשר הרכיב מיקי כחלק מנסיונו הרב כקברניט בכיר בחברת אל על , מדריך טיסה, בוחן ויועץ לחברות תעופה זרות.  כיום משמש מיקי כסגן הטייס הראשי בחטיבת בואינג בחברת קתאי פסיפיק .

 

פחד מטיסות קברניט מיקי כץ.סמינר טיסה ללא פחד עם קברניט מיקי כץ

פחד מטיסות קברניט מיקי כ”ץ – סמינר טיסה ללא פחד