המנוע השמאלי של המטוס כשל ונגרם לו נזק שכתוצאה ממנו אחד הלהבים של המנוע ניתק ופגע בחלון.
הפתח שנפער בחלון גרם לחשש בירידה בכמות החמצן בתא הנוסעים ובדיוק לשם כך נפלו מסיכות החמצן לשימוש
הנוסעים כמתוכנן למקרה זה.
על פי הנהלים הצוות השבית את המנוע, והנמיך לגובה בו אין צורך במסיכות חמצן בדיוק על פי הנהלים למקרה זה
ובהמשך המטוס נחת ללא כל אירוע מיוחד.
הדבר המצער הוא שלרוע המזל, הנוסעת שישבה ליד החלון (ככל הנראה לא הייתה קשורה) הוטחה אל פתח החלון הפעור.
בהעדר מסיכת חמצן לנוסעת במצב זה היא פשוט לא שרדה. אילו מסיכת החמצן הייתה נגישה אליה במצב זה
היא הייתה שורדת.
כל שאר הנוסעים נחתו ללא פגע.
כרגיל התקשורת הכריזה על הטייסת הקברניטה כעל גיבורה אבל צריך לזכור שהיא ביצעה תרגילים מסוג זה אין ספור פעמים
ושוב ראינו שהטייסים לא ממש מתרגשים במצב הזה כי הם מאד מיומנים במצבים האלה.
המטוס מתוכנן מן הסתם לטוס על מנוע אחד והטייסת ידעה היטב כיצד לעשות זאת, היא אכן נהגה באופן מושלם
אך לא היה כאן כל נס.